donderdag 13 december 2012

INSTAGRAMloos :'( *snik*snik

Ik heb een iphone3G waar ik blij mee ben, maar doordat er nu al een Iphone5 is begint mijn 3G nadelen te hebben. Toen ik mijn gsm net had downloadde ik 'Instagram' ,Ofcourse! Ik was er heel obsessed aan haha. Maar toen ik er op wilde na een tijdje er niet meer op te zijn geweest (ik had geen internetverbinding). Kreeg ik een bericht dat ik mijn instagram moest updaten en een nieuwere versie moest downloaden... Allemaal geen probleem, maar toen ik instagram wou updaten ging dat niet meer! Mijn Iphone was te oud en ik moest minstens een Iphone4 hebben om de App te kunnen downloaden...... Dus nu zit ik zonder Instagram haha.
Weet jij nog andere leuke apps voor een 3G?
Love y'all Gaelle :)
Instagram-300x225_large


Geen opmerkingen:

Een reactie posten