zondag 16 december 2012

Review Body Butter (bodyshop)

Hey! :)
Ik ben vrijdag met mijn beste vriendin gaan shoppen!
Het was echt héél leuk.  Ik heb vind ik zelf niet superveel gekocht, maar wel iets wat ik al heel lang wilde testten!
JAJA EEN BODY BUTTER van de Body Shop. Ik heb COCONUT gekozen omdat ik het echt een fantastische geur vind! Ik zou er stiekem een hele dag aan kunnen zitten te ruiken haha.. maar je hebt natuurlijk ook Vanille,chocolade, verschillende soorten bloemen. En de olijven en nog een soort geur stonden in de promotie voor maar 10 euro! Ik heb 16 euro betaald voor 200 ml. Dat vind ik wel een goede deal :). En als ik hem om mijn huid smeer ruik je de geur heel goed! Het blijft ook een lange tijd zitten. En je huid is vlug weer 'droog' doordat de butter heel vlug intrekt (zeg je dat zo?). Je huid wordt er natuurlijk ook zacht door, ik raad dit product zeker aan!


               Dit is hoe het potje er vanbinnen uitziet ik heb hem al gebruikt haha

Ik heb even wat crème op mijn hand gedaan en een close up genomen met mijn gsm. 

1 opmerking: