woensdag 12 december 2012

FASHIOLISTA?

Ben jij zo iemand die haar stijl wilt tonen maar niet weet hoe? Wordt lid van Fashiolista.com! Je kan er kledingstukken loven (is dat wel een woord haha?) en zo kan je je eigen stijl uitdrukken.Dit is mijn Fashiolista profiel. Je kan ook een fashiolista 'love button' downloaden. Als je dan een leuke site ziet met een leuk kledingstuk klik je op die button: --->



Stel nu voor dat je een leuk item ziet op Fashiolista, bv. een tas die je moet hebben kan je ook direct de link naar de site vinden! Superhandig. Fashiolista is eigenlijk een soort kledingkast van je dromen als je het zo mag zeggen. :)
Ga jij nu Fashiolista aanmaken? Of heb je al een account? Je mag altijd je username bij de comments zetten, ik volg je graag. xoxo
Mijn vind je onder de naam: Grunger.
Love y'all Gaelle :)

2 opmerkingen:

  1. Ik hou echt van die site ook al gebruik ik het niet meer zoveel de laatste tijd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee wat leuk! Ik heb het tweede shirt :)

    BeantwoordenVerwijderen