vrijdag 4 januari 2013

Sales Here I come! SHOPALARM

Eindelijk terug solden. Ik moet eerlijk zijn de laatste dagen voor de solden toen ik nog eens ging rondneuzen was het moeilijk om toch niets mee te nemen. Misschien kwam dat blousje toch niet in de solden? Uiteindelijk ben ik vandaag eens naar Brugge geweest. En ik heb al een paar leuke koopjes! Een nieuwe muts en een broek. En geloof het of niet, een nieuwe zonnebril! (WEIRD) Maar hij was maar €9.99 en normaal was hij €19.99? Dat kan je toch niet laten liggen!De muts die ik heb gekocht was normaal €26 en ik heb hem voor €13 meegenomen :-D. Leuk toch die lieve solden? En jaja nog een broek die in plaats van €29.99 maar €22.99 was :). Ik ben dus héél blij met mijn aankopen. Ik ben momenteel ook aan het sparen voor nieuwe schoenen. Ik heb er eigenlijk wel genoeg, maar een vrouw kan toch nooit genoeg schoenen hebben? Ik wil graag Timberlands of Dr.Martens. Ik zit nog te twijfelen, welke zou jij kiezen? Hier toch nog een paar foto's.












5 opmerkingen: