zaterdag 5 januari 2013

UGLY SWEATERS


Nu het winter is bestaat er niets beter dan een Ugly Sweater om je warm te houden. Persoonlijk ben ik helemaal in love met oversized Ugly Sweaters in de winter. De prints op de sweaters zijn altijd zo leuk en cozy. ZE helpen me de koude winter te overleven haha. Ook voor Kerst is het ideaal  (maar dat is nu wel voorbij).  Meestal ga je deze sweaters in vintage shops vinden. Maar soms kom je ze ook tegen in de H&M als je geluk hebt, of in de Pull and Bear? Ik heb zelf een paar site's gevonden met echte Ugly Sweaters als jij een grote fan bent: KLIK of KLIK . En wil je liever een Ugly sweater als gsm? Hier nog een paar hoesjes die je gsm up to ugly sweater brengen :). HOESJE1  of HOESJE2 of HOESJE3.
KLIK VOOR MEER FOTO'S OP 'LEES MEER':






2 opmerkingen:

  1. Die lijken me zo heerlijk warm :)
    Leuke blog, ik volg je nu via Bloglovin'

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor het volgen, ik volg terug :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen