dinsdag 11 december 2012

Blog Make-over. Whatdoyouthink? + Veel te lange inleiding☼

Ik heb momenteel een blog obsessie, ik kan maar niet stoppen met berichten posten! En dat is niet goed van me, want dan ben ik op een bepaald moment inspiratieloos. Dus sla ik nu mijn ideeën op in word. Ik ga echt dringend een notitieboekje moeten kopen. Waar ik mijn ideeën dan kan inschrijven. AHHA straks heb ik tijdens de examens een geniaal idee :p. Oké ik denk niet dat ik dan mijn notitieboekje ga bovenhalen... Wat heb ik weer droge humor. Ik ben btw echt helemaal aan het afwijken. Ik bedoel de onzin die ik nu vertel past dus totaal niet bij mijn titel? o.o Ik ben wel op één of andere manier blij om weer in het Nederlands te kunnen schrijven. Ik vond het best leuk in het Engels schrijven hoor! :) Maar idk in het Nederlands gaat het allemaal veel vlotter. Omg ik heb dit vorige keer ook al verteld :'(. Mijn examen Handel was eerlijk gezegd niet superslecht maar ook niet goed goed. Ik ben slecht in kruiswoordraadsels en in de twee examens die ik al heb gemaakt zat er RARARA.. een kruiswoordraadsel-'. En morgen natuurwetenschappen en Aardrijkskunde. Ja vorig jaar was dit mijn buisvak samen met wiskunde waar ik zo fantastisch SLECHT in was en nu nog steeds. Dit jaar heb ik nog redelijke goede punten voor AA en NA WE (en wrm zet ik dit in drukletters?). So thumbs up! Hoe gaat het met jullie examens? Of heb je er geen en zit je gwn gezellig huiswerk te maken? Of heb je een leuke job? Tell me in the comments xoxo. Oké nu het onderwerp dat in de titel staat. Blog Make-Over. Bam jaja 2013 nieuw jaar, nieuwe start. Ik ga heus niet alles ombouwen tot zo een technisch ding waar ik jammer genoeg niks van ken. Het gaat vooral om de posts (en een beetje de lay-out aanpassen). Nu heb ik van die saaie berichten met een foto van uit de jaren 0. Ahaha oké no die zouden leuker zijn. Eerlijk gezegd houd ik zelf niet zo van die blogs met alleen maar tekst en geen foto's. Dus ja, shame on me! En omdat ik toch een nieuwe camera krijg (lol ik denk dat dit wel in elk bericht staat van me, ik ben echt erg) Is een nieuw jaar ene unieke kans om helemaal opnieuw te starten. Ik wil meer met beauty doen onder andere... Ik draag honestly nog geen make-up. Niet dat ik het erg vind, maar ik begin het wel steeds leuker te vinden om beautyvlogs te zien op Youtube. Dus ik denk dat ik daar ook maar eens moet gaan op letten. Ik ga ook van die maskertjes testen denk ik met vriendinnen ofzo. Gekke filmpjes maken en shoplogs :). En zeker meer lookposts. En dat laatste wil ik echt graag waarmaken! Ik hou van kleren maar waarom neem ik er nooit foto's van? Gewoon omdat, ahah nee eigenlijk weet ik niet waarom...
Dus dat staat ook op mijn plan. Ik ga ook zoveel mogelijk proberen af te spreken met vriendinnen. Al is dat soms moeilijk door school jaja het school excuus jammer genoeg. Maar het is echt wel zo.:)
Zo ik denk dat dat het was, ik ga ook nog Diy's proberen denk ik? Jaja veel plannen voor 2013.. MORGEN WEER EEN NIEUWE POST OEHOEH. Bye :)
Love y'all Gaelle :) xoxo



2 opmerkingen:

  1. Haha, wat een grappige post. Ik was eerst ook heel fanatiek, maar op een gegeven moment heb je er de tijd niet meer zo voor. Dus nu probeer ik 1 keer in de 2 dagen wat te posten, en dat lukt redelijk.

    Bedankt voor het volgen, ik volg je terug!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen