maandag 10 december 2012

BACK TO DUTCH

Ik heb beslist dat ik terug Nederlands ga schrijven..
Voor even toch ;3, het is makkelijker voor mij en ik kan dingen veel specifieker uitleggen in het Nederlands, wat best logisch is :p. Ik heb ook veel ik den zelfs bijna iedereen Nederlandse volgers en dan heeft op dit moment nog weinig zijn om in het Engels te schrijven. Ik denk wel dat ik ooit weer in het Engels zal schrijven, maybe wanneer ik nog meer woorden ken enzo maar voor nu even een break.
Eigenlijk moet ik nu Handel studeren maar het lukt niet goed, ik heb heel de tijd zin om te bloggen en foto's te nemen en ik moet zeker nog 2 hoofdstukken leren van de 3... En het zijn grote hoofdstukken. Wiskunde is vandaag 50/50 gegaan. We kregen twee aparte bundels eentje waar we met rekenmachine mochten werken, die kregen we om 8 u 30 en moesten we om 9u al afgeven?! Ik heb me dan ook moeten haastten want ik heb totaal geen wiskundig inzicht of hoe je het ook noemt. Geef mij maar talen, daar ben ik beter in. Ik ga straks waarschijnlijk nog iets postten over een nieuwe camera die ik zoek. Maar dat is voor later.
Love y'all xoxo

 Ik en mijn kleine broer een paar maanden geleden ahah voor als je je het afvraagt, we hebben klei op onze neus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten