woensdag 17 oktober 2012

New York fashion week 2012 September (to late I know)


Oké, ik heb een paar foto's van de Fashion week gevonden in September. Ik weet dat ik zei dat ik geen tijd had maar toen dacht ik aan dit en wou ik er direct een review over schrijven.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
1e model. (links beginnen)  Het topje (als je het zo mag noemen) vind ik een eyecatcher met een fabulous print, ik zou het rokje niet direct daarmee combineren als ik het zelf zou zien. Maar ik vind het gewaagd! En daardoor komt het rokje als een soort rust (door het felle topje). De hakken sluiten het geheel en hebben die perfecte touch door het zwart dat zowel in het rokje als topje terugkomt.

2e model. Wauw! Leuk patroon en het detail aan de taille is heel leuk gedaan! Ik hou van de leren hakken die matchen met de riem. De kleur van het jurkje is ook een musthave colour! Want je kan er veel verschillende combinties mee bedenken.


3e model. I LOVE JUMPSUITS! Toch vooral deze vind ik leuk. De doorzichtige blouse is leuk bedacht! En het kraagje is al langer bekend als een fashion MUST! Ik vind het ook heel leuk dat haar nagels in een opvallend rood/fluoroze kleur zijn, dat is nog een extra eyecatcher. En de hakken zijn again leuk 'in elkaar gestoken' (oké, niet het juiste woord maar toch..).
4e model. Kant is natuurlijk ook in de mode! En dit fashionitem is goed verwerkt in het paarse jurkje! Ik vind de hakken vooral leuk door  het enkelbandje dat nog langer doorloopt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten