zondag 21 oktober 2012

Beats By dr dre. ♥.♥


HI iedereen! 
Weet je nog die Beats by Dr dre. Die ik zo graag wilde? Wel ik heb er één. Wat was ik blij toen ik er één kreeg! Hij is echt geweldig! Ik wou eerst een shoplogfilmpje maken maar haha daar ben ik nu nog niet echt goed in! :) Dus ga ik het via foto's uitleggen. Hierboven zie je een foto van het zakje waar m'n Beats by dr dre. inzit! Het was geen onnodige aankoop als je dat denkt want mijn vorige koptelefoon is kapot! :( En daardoor heb ik opweg in de bus naar school een hele week geen muziek kunnen luisteren ahaha. Ik ga via foto's vertellen hoe hij er uitziet! Veel lees/kijk plezier!                                                                               

Het zijn webcam foto's daarom niet zo scherp. Maar zo is de doos dus ik zal later nog een betere foto nemen. Het is een groene geworden. Ik weet niet waarom maar ik denk dat deze goed gaat staan bij m'n nieuwe muts! :)

Hier nog eens het 'zakje' waar m'n Beats by dr. dre inzit

                    hier zie je m'n opgevouwde Beats by dr. dre  handig toch?!
           En tadaaa dit is 'm! Hij werkt echt fantastisch! De muziek klinkt super en hij zit comfortabel!
De koptelefoon is dus een aanrader! Heb jij er één? Zet het bij je reactie of heb je een koptelfoon van een ander merk? En werkt hij ook super? Zet ook maar bij je reactie :)

2 opmerkingen: