woensdag 6 maart 2013

Heya -notReallyApost-

Heya alles goed? Ik denk er de laatste tijd echt aan om een blog te beginnen zonder .blogspot erachter. Waar ik fulltime foto's filmpjes, diy's wil op plaatsen en natuurlijk veel mode ( zeker niet verslaafd hoor ;p). Ook ga ik proberen beauty te starten. Ik bn nooit echt super interessed geweest in blush,mascara en that kind off stuff( Shame you Gaelle). Maar nu begin ik ook beautykriebels te krijgen! :D Het leek me altijd al heel leuk om een blog met .com te hebben! En dan zelf ontdekken hoe ik met de lay-out moet werken. Maar wees gerust nu blijf ik nog even op deze blog.:) En als ik ooit .com krijg dan meld ik dat sowieso! (Waarschijnlijk gaat m'n blognaam dn ook anders zijn). Maar goed is het bij jullie ook zo warm? ( Nu ja het id wat je warm noemt haha) Ik geniet echt van de zon!:) Daarom nog even deze Sunny pics vn Instagram. Volg me op # TraditionalVintage :D








Geen opmerkingen:

Een reactie posten