donderdag 31 januari 2013

Harry Styles!

Heyzz sorry voor de lange tijd niets posten, ik bruis weer van ideeën en oh m'n laptop doet het weer. Ik heb al een paar interessante ideeën die ik ga proberen te verwerken in één of andere post. Daarbij wil ik ook nog een blog story maken die je maandelijks kunt lezen.. Maar ik heb het zo druk met school! Echt een stom excuus haha mr soms wou ik dat ik niet alleen hoefde te posten op deze blog. Maar ik zou het langs de andere kant wel weer liever alleen doen, wat ben ik toch lekker ingewikkeld. Met een boek van 400 pagina's, dat ik nog moet lezen voor mijn boekbespreking van Nederlands tegen volgende week. Begin ik maar vlug beginnen aan mijn Harry post want ja ik ben zo een meisje dat echt totaal voor die krullen en zijn lach valt haha.
-------------
Deze post is niet zonder reden want morgen wordt Hazza (Hazza is een bijnaam voor Harry zoals Harold en zo..) 19! Iep i'm happy! Hij is de jongste van One Direction, en is momenteel terug single denk ik? (Ik kan Haylor even niet meer volgen maar na hun ruzie op reis was het uit. Ik heb wel ergens gelezen dat ze weer met elkaar praten ofzo over hun relatie).Hij is dus geboren in Holmes Chapel in Cheshire in Engeland en de exacte datum dat hij geboren is, is 1 Februari 1994.  Hij zat voor X Factor en dus ook voor 1D al in een band White Eskimo, waar hij ook zong. En hij had een bijbaantje in een bakkerij. En nog één weetje hij is goed in jongeleren!  (klik op lees meer, voor meer foto's :) )






Geen opmerkingen:

Een reactie posten