maandag 7 januari 2013

Birds fly to school#LOOKPOST :)

De eerste dag van school, het is toch even wennen. Gedaan met de vakantie :( terug vroeg opstaan(dat is het moeilijkste). Maar al bij zie je je vrienden toch terug, en dat is positief :). Nog geen huiswerk (gelukkig) vandaag dus ik had tijd om een post te maken. Een lookpost! Mijn kleedje en jeanshempje komen van Zara. Mijn 'I AM NOT A BLOGGER' T-shirt is van Bershka. Ik vind het zo een leuke tekst omdat ik juist wel een blog heb (dit is zo droog haha). Mijn kleedje van zara heeft ervoor gezorgt dat er 'birds' in mijn titel staat. Ik vind het zo een leuk kleedje met de vogels erop het doet me letterlijk zweven. En mijn creeper-achtige schoenen heb ik vorig jaar in de solden gekocht in de Sacha. Nog sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, het is al donker en mijn mama is niet zo fantastisch met een camera.




( ik wete de prijzen jammer genoeg niet meer allemaal)T-shirt: Bershka, Kleedje: Zara, Shoes Sacha  €20

Geen opmerkingen:

Een reactie posten