maandag 17 december 2012

Mag ik jou tips?

Ik vind bloggen superleuk, misschien wist je het niet maar ik ben al sinds ik 11 was bezig met bloggen en andere blogs te bewonderen. Mijn eerste blog was 'Charelle' ik postte er graag op en had 10 volgers! Wat ik toen best veel vond haha.. Ik vind het altijd leuk als mensen mij geen volgen, en dat ze dan ook interesse tonen in wat ik schrijf! Daarom volg ik altijd zo graag terug! Dan kan ik zien wat jij leuk vind :). Maar goed ik had het over mijn eerste blog. 'Charelle' vond ik een hele fijne blog, ik had mijn header laten ontwerpen door een vriendin van mij en zo zag mijn blog er toch een beetje 'leuk' uit. Misschien vraag je je nu af wrm ik niet op Charelle zit te bloggen. In de 1ste plaats omdat ik een nieuwe start wilde maken, Ik heb nu een hele andere stijl dan vroeger. Als jij mij drie jaar geleden zou hebben gevraagd wat ik leuk vond. Dan ging ik zeker en vast iets anders antwoorden. En dat is natuurlijk ook wel normaal haha. Maar vooral ook omdat ik zo dom was om op gmail ergens mijn leeftijd in te geven. Je mag maar vanaf je 13 Gmail hebben. En ja ik was nog geen 13 dus opeens ging het snel, ik kreeg een bericht dat mijn blog binnen de 24 uur werd verwijdert omdat ik te jong was. Daarna heb ik verschillende soorten blogs aangemaakt. Ik kon niet op een vaste blog blijven... Maar nu heb ik mijn plek terug gevonden op The Dreamer. En ik vind het geweldig als je me volgt of een comment post! :) MAAR HEB JIJ TIPS OM MIJN BLOG LEUKER TE MAKEN? :)
P.S: MIJN NIEUWE HEADER VOOR 2013 IS AL AF! ZIJN JULLIE OOK ZO BENIEUWD?
 :)
KISSES



Geen opmerkingen:

Een reactie posten