woensdag 19 december 2012

La belle mode

Chanel,Prada,Dior,...? Wat is voor jou Belle mode? Iedereen verschilt. Maar iedereen valt wel in love met een lable,toch? Wat is jou favoriete merk? And oké Chanel is a little bit pricy. Maar dromen mag altijd? En is het niet fantastisch als je na jaren sparen een Louis Vuitton kan kopen? Mode is zo overweldigend. Ik gebruik mode om mezelf uit te drukken. WHO AM I? Kijk naar mijn kleren en je krijgt het beeld. Je mood kan ook altijd je kleding die je die dag wil dragen beïnvloeden. En droom jij soms ook over geweldige steden als New York,Londen, Milaan of Parijs? Ik anders wel.. Ik ben helemaal in de ban van New York. Ik ben er nog nooit geweest maar foto's laten mij al smelten. Als ik 16 ben mag ik naar New York. Ik droom er nu al van... dan zet ik 'Empire State of mind' op(zeker eens beluisteren! Waarschijnlijk ken je het al:p). Ik ben sowieso fan van steden met veel shoppingwinkels. Ik hou van stad (die zin klopt niet hé?). Natuur is altijd wel leuk maar als ik mocht kiezen? Geef mij maar stad. Ik ben heel vermoeiend om mee te gaan winkelen. Als ik eenmaal shop dan ga ik elke winkel binnen die ik zie, en  kijk ik overal rond. En ik blijf maar energie krijgen. Meestal worden mijn vriendinnen het dan zat om zo rond te wandelen en zijn ze echt moe. En ik? Ik zit nog in mijn shopping BOOST. Dan moet ik smeken om nog eens in de Bershka te gaan. Of we gaan gezellig naar Starbucks, dan is iedereen blij :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten