maandag 15 oktober 2012

SHOP TIL YOU DROP.♠

Hi! Even tegen m'n volgers, reageer gerust op m'n posts ik vind het super dat je volgt dus ik wil ook wel eens weten wat jij doet of koopt! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb jullie al een deel van m'n weekend verteld, maar nog niet echt veel over Zondag. zondag ben ik naar mijn oma en opa gegaan en m'n nichtje was er ook (en m'n broer ofcourse (6 en 5)).  We zijn dan naar de kermis gegaan waar het opvallend druk was! Maar ik heb niet echt op een bepaalde 'attractie' gezeten. Ik ben dan met m'n tante vertrokken naar Zara (de winkel voor de duidelijkheid). En ik heb er twee dingen gekocht (  eigenlijk gekregen, sweet love her). Een muts in een soort bordeaux kleurtje (zie foto) en een trui met snorretjes op (zal ik later postten). De muts heb ik gekocht omdat ik er naar één opzoek was die oversized maar toch trendy is! En de trui zag ik in een hoekje liggen, en het was LOVE ON THE FIRST SIGHT. Ik heb ook nog helpen stuff kiezen voor mijn nichtje, we hebben een leuk par broeken gevonden een paar shirts en een leuk truitje met van die lapjes aan je mouwen. Daarjuist heb ik gestudeerd; Muziek, Handel en nog een vak pff.... en nu zit ik dit te schrijven. Oh ja en morgen is het LO, hoogspringen I don't like. Maar beter dan koprol of boksprong.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten